12 augusti

Gud vad trött jag är på mornarna nuförtiden! Gick upp 9 men kändes fan som om klockan bara var 7 eller något... Men man kan ju inte ligga och sova hela dagarna, det håller ju inte.
Klockan 11 ska jag hämta upp min gamle vän Loui och vi ska ner på stan och ta en fika :) precis som hon skrivit  i sin blogg, "det kommer sluta med att vi sitter där varje dag" jag fattar inte vad hon menar........................? ;)

Senare idag blir det en sväng till Borlänge med Elina jag tänker inte ens berätta varför hon ska dit men jag kan säga så mycket som att det ska bli skönt att få sluta på det där tjatet...... ;) haha.

Förresten! Jag har ju klippt mig, kooort, eller ja, det känns då så iallafall :) Sofie klippte av en del iallafall.... :P skönt!

Aja nu lär jag nog snabba på lite om jag ska hinna till 11 :)

PUSS <3



spinn that record baby

♥ Skriv nått!
Postat av: sofie

haha, kort är det då inte ;)

2008-08-12 @ 19:06:15
Postat av: CarroDellenSinglala

se på fan att du har blogg, det visste jag inte.

och nog är han snygg allt! Mums!



ses någe nästa vecka? jag kan ju joina din och louises fikastund ;)

2008-08-13 @ 19:36:07
URL: http://singlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0