Äntligen fredag!

Även fast man inte jobbar/pluggar osv så känns det alltid så himla skönt när det blir fredag, det är precis som om nu "får" man se fram emot att sova ut under helgen :) Men nu brörjar jag ju faktiskt plugga den 25:e. Ska faktiskt bli både ganska kul och skönt, göra  lite vettigt under dagarna. Hoppas det löste sig med Fia också så vi kan hjälpa varandra, jag tror det kommer behövas, haha.

I veckan har jag inte gjort speciellt mkt vettigt alls faktiskt. Tränat, kollat på brorsans match mot Avesta AIK som de vann ;) underbart. Spelade själv match igår, mot Hedemora. Vi vann med 1-0, tur var väl det för det var sjukt blött och kallt.
Har även hunnit med att fika med Isabella, Louise och Annie, det var trevligt :) Isabella tog upp nyår. Ska vi ta tag i det kanske? Hyra stuga i Sälen? Tycker jag låter som en superidé, vi hade faktiskt skit kul förra året, sen slipper man stressen här hemma om vart vi ska ta vägen och bla bla bla. Någon som har ett annat förslag? Skulle vara kul att vara ute i god tid för en gångsskull... :P

Det ser faktiskt ut som om det blir en helt nykter helg, skööönt. Sebastian har avskedsfest ikväll för han flyttar till Jönköping imorgon :( så vi ska väl dit en sväng fast det är ju match imorgon så ingen alkohol. Och efter matchen imorgon ska vi jobba på Diggiloo till kl 24, yeeeeey, how fun! Eller kanske inte... Sen lär jag väl vara taxi åt alla alkolister hos Per och Berit... Detta kan sluta i ett mindre kaos, men det blir säkert kul!

Nej dags för frukost kanske?

PUSS <3

♥ Skriv nått!
Postat av: CarroDellenSinglala

jamen vi får höras! och vad tråkig du är som är nykter i helgen :( bara för att jag ska ut :( ;)

2008-08-15 @ 14:12:25
URL: http://singlala.blogg.se/
Postat av: CarroDellenSinglala

haha neeej vad tror du om mig ;)

jag måste bara ta vara på tillfällena som ges va ;)

2008-08-16 @ 18:09:03
URL: http://singlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0