Äntligen!

Min dator är lagad! En helv vecka utan min lilla älskling. Haha okej kanske lite patetiskt men jag måste erkänna att jag är ganska beroende av den. Nätverkskortet som gått sönder, så nu har pappa fixat nått USB modem typ, var dyrt att byta kort på bärbara datorer så det får bli en senare fråga...

Helt slut efter helgen alltså, hade ju feber tis-fre. Och på fredagen fyllde jag ju år så då var det full fart här hemma hela dagen och sen tvingade mina kära vänner med mig ut på after work, trevligt iofs men jag kände mig inte så pigg tyvärr. Och på lördagen hade jag ju fest här hemma, det var kul :) hoppas ni andra tyckte det med :)
Jag är fortfarande inte helt frisk heller... Hostar som en galning och har ont i halsen, me don't like! Förhoppningsvis går det över snart...

Fått jobba idag också :) blir jobb imorgon med, sen får vi se. Men det är skönt att ha nått att göra på dagarna, även om det kanske inte blir så många dagar den här gången.

Annars då? På torsdag blir det fika med lite folk :) och på fredag fyller min gamle vän Hinken 20 år ;) så då ska vi dit på mat och grejor. På lördag ska jag och pappa jobba på speedwayen mellan 15-20, inte speciellt kul precis... Men vi får ju pengar till laget. Sen ryktas det om utgång? Aja det visar sig.

Aja, snart börjar SATC sen soooova!

PUSS <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Beatriz

Du vet att jag hade kul:P och jag är hemskt ledesen att jag va nykter och "toffla" i helgen.. så nu ät jag skyldig dig en riktigt bra utgång i den stora staden FALUN! :P

2008-08-11 @ 08:36:14
URL: http://bpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0