Choklad pannkakor

Gick och la mig hyffsat i tid igår och jag är inte alls lika trött idag så det är positivt. Nu tänkte jag egentligen dra och sola men det hinner jag inte eftersom bilen är på lagning... Får ta det imorgon. Malin kommer hit om någon timme och då ska vi pröva choklad pannkakor, haha :) Elly gjorde pannkakor till oss igår, mums! Det gjorde hon bra. Stackarn får inte äta några själv.
Runt halv 4 kommer Elina och hämtar mig för då ska vi åka till Västerås och IKEA en snabbis, tror Hampus skulle följa med också om jag inte minns helt fel? :) Sen blir det en sväng ner på stan till lite andra vänner på after work :)

Jaja, här har jag inte tid att sitta, har lite att pyssla med innan Malin kommer.

PUSS ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0