Fest ikväll :)

Har precis kommit hem från pappa, varit där och fikat lite. Sen ringde min barndomsvän Jennifer och sa att hon var på väg till Avesta på henne möhippa så jag kilade ner på stan och träffade henne :) Hade tyvärr inte tid att stanna någon längre stund. Men jag ska iallafall på bröllop den 6 september, spännande :)

Kom nyss ut ur duschen och tänkte börja fixa iordning mig inför kvällen, måla naglarna, locka håret, välja kläder... Det största problemet av dem alla! Har alla lika svårt som jag när man ska välja kläder inför en utgång? Man kan släpa fram hela garderoben och ändå inte hitta något som duger och det slutar med att man tar det man provade först. Sen ligger alla kläderna på golvet/sängen/fotöljen och man har skapat ett litet (!) bombnedslag. Gah vad trött jag blir på mig själv! Men troligtvis så blir kvällens outfit följande:
Blommig top från H&M
Svart kjol med hög midja från H&M
Vitt skärp från Rules by Mary
Skor har jag inte riktigt bestämt mig för ännu...

Förresten så hade jag en väldigt rolig kväll igår med, tack brudar! :) trots skamliga förslag över telefonen... 
Synd att du inte var ute, bättre lycka idag kanske? :)


PUSS ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0