Helgen är över

Ja det har vart fullt upp de senaste dagarna. Tänkte vara lite kortfattad för jag är helt slut och måste få sova.

I fredags var jag ut med Sofie, Eva, Fia, Emma och Ida. Det var himla trevligt måste jag säga :) på lördagen käkade jag thai och myste med Sofie och Louise, gud vad jag tycker om er! <3 sen när de hade åkt hem kilade jag över till Adam och allt löst folk där, tänkte jag skulle vara snäll mot Elly som är den enda som inte har krog-åldern inne :) haha. Det var en händlesrik kväll/natt måste jag säga, inte en lugn stund!
Idag har jag tagit det lugnt och kikat på fotboll, ungefär som alla söndagar brukar se ut. Dessutom är jag nervös inför morgondagen! Hm..
Ska nog även åka till V-ås eller något sånt med mamma imorgon eller på tisdag, jag måste hitta en klänning till brölloppet!!

GODNATT

Puss ♥

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

SOFIE!! Det va längesen helgen var över! :P Uppdatering tack! ;)

2008-10-02 @ 11:10:22
URL: http://skogsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0