Klänningar som väcker ha begär!

Herregud vad mycket snygga klänningar jag hittar på asos.com hela tiden! Jag skulle vilja ha alla :) tänk om man hade så mycket pengar att man kunde beställa hem varenda en... Sann lycka, haha! Någon som har beställt därifrån kanske som vet hur mycket det blir med frakt och tull och sånt där?

Varit iväg och kikat på fotboll på eftermiddagen, brorsan som spelade. Regnigt och kallt, jag fryser fortfarande! Och då tog jag ändå ett långt varmt bad när jag kom hem... Ska bli skönt att få krypa ner under duntäcket snart :)

Imorgon har jag faktiskt inga speciella planer, tänkte sova ut lite grann sen skulle tydligen sotaren komma någon gång under dagen så jag lär väl vara hemma... Sen ska jag spela match är det tänkt.

Jahaja, godnatt kära vänner!

PUSS ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0