Längtar efter helgen!

Men det är bara måndag idag! Men det går kanske fort... FEST i helgen!

Igår var jag till Borlänge och kikade på brorsan när han spelade a-lagsmatch, han gjorde förövrigt mål, så duktigt så ;) men jag tittade även förbi Kupolen, medans pappa satt kvar i bilen, och införskaffade mig ett par svarta chinos :) supersköna verkligen! Jag är dock lite osäker på vad man kan ha upptill? Förslag?

Idag tog jag en fika med Louise, Annie och den nyss hemkomna Elin luder ;) verkligen jätte längesen vi sågs! Så det var trevligt :) Sen pyste jag iväg till träningen vilket inte var kul för fem öre. Spöregnade och var kallt och massa gräs i ansiktet.... det håller inte!
Imorgon ska jag åka till Västerås med mamma och Daniel, vi ska köpa golv till hans rum. Men blir en sväng in till stan också, kanske skulle kunna hitta något att ha på mig i helgen? Vet inte riktigt vad jag skulle vilja ha... men iallafall. Sen blir det en fika med Lousie och CarroDellen :) och sen blir det fotboll! Brorsans lag möter Avesta AIK igen, spännande spännande. Roligare att kolla på deras matcher än våra egna :P haha.

Nej om man kanske skulle ta sig ett varmt bad, super kallt. Och vi har ju tydligen inget varmvatten mellan 06-22 imorgon, hur kan man göra så?!

Btw, i lördags så jag nog den sötaste människan jag sett ;)


PUSS ♥

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

Haha, njaa jag vet inte jag ;P nä men jag lär väl åtminstone skaffa mig ett jobb först, sen får vi se :P

2008-08-19 @ 17:47:51
URL: http://skogsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0