Onsdag

Setat och lekt lite med Photoshop, ville göra om min blogg lite grann. Men jag kan väl inte säga att jag är den mest  fantasifulla, då lär jag få hålla på ett tag. Men detta gjorde jag nyss, ser det ok ut?

Mamma har åkt bort med jobbet idag så det är bara jag och Daniel hemma. Imorse tog jag tag i städningen av mitt rum som skjutits upp alldeles för länge... Men nu är det rent och snyggt igen! Ska alldeles strax börja med maten innan det är dags för träning/match. Blir lasagne idag (bara att stoppa in den i ugnen) haha men ändå! Det låter ju bra... Kanske blir det fotboll hos Elly ikväll? Vi får väl höra vad som är planerat... Tror vi har några alkolister som skulle dricka? ;) Blir inget sånt för mig idag iallafall.

Aja, jag är hungrig!

PUSS ♥

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

ååh fixa bloggdesign åt mig ;P sheeetsnyggt! du är duktig du! ;D

2008-08-20 @ 17:17:18
URL: http://skogsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0