Torsdag

Helt sjukt vad trött jag var imorse när jag vaknade, jag förstår inte vad som är fel :S Brorsan väckte mig vid halv 10 och frågade om jag kunde skjutsa dem till skolan, så när jag väl masat mig upp så säger han att jag inte behöver skjutsa för de tänker åka moppe...

Var ner på stan en sväng också, införskaffade mig lite puder och sådär... Ska väl åka upp till OK sen och hämta ut mitt och brorsans paket från Zoovillage :) Mycket roligare att beställa hem grejer från internet, när man får åka och hämta ut ett paket och grejer, haha :)

Ska väl ta tag i matlagningen snart också, har samling kl 16, ska spela u-lagsmatch i Östansbo, wohooo? Hm... Hade nog hellre vart hemma och tränat lite innebandy istället. Men men.

Nu vil jag ha fredag och lördag, feeeest :)

PUSS ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0