Älskade helg

Men det här blir verkligen en lugn helg, inte en droppe alkohol! :P haha. Ikväll blir det kanske filmkväll, har ju vunnit ett vad så vi får väl se om personen i fråga känner sig redo ;P Annars så kommer ju Elinas kusiner från Varberg hit, dom vi träffade när jag var med ner dit till hennes farmor i somras. Så det blir fest ikväll men skulle ju va kul att kika förbi och säga hej :) 
Imorgon ska jag fika med mina sötnosar Sofie och Isabella och kanske Louise också :) Längesen det bara var vi fyra nu! Skulle vara trevligt :) Kvällen blir nog lugn, ser ut som om jag får dras med Sofie ;)
På söndag är det varken match eller träning men vi ska ha julbord med gamla Sp3 hemma hos Johanna, längesen man såg alla nu, kommer bli trevligt! :)
En riktig slapparhelg med andra ord. Måste ju ladda upp inför juldagen nu! Hoppas det blir mkt folk, kan ju inte bli lika trångt som på flying förra året? :S Då var det inte ens kul. Men Älvan är ju större så det ska väl inte vara några problem får man hoppas!

Jaja ska väl försöka hitta på nått att göra fram till kvällen...

Puss ♥

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

fika?:S hehe..



Åh, har ni köpt biljetter till älvan? vilka är ni som ska dit? Och vart ska ni vara innan?



Ska du köpa med dig nåt till julbordet? Man skulle inte ha med sig nå alkoholhaltigt va? :P

haha, fan va frågor det blev ;P

2008-12-19 @ 14:00:45
URL: http://confession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0