Bloggdags

Jaha då var man här igen då, alla andra bloggar jag haft har bara dött ut. Tveksamt om denna kommer gå bättre haha. Men kan min käre vän Sofie så kan jag, eller? =)

För övrigt så händer det inte så mkt kul för tillfället, har mina små anfall för nog fan är det jobbigt att vara "handikappad". Som igår, tänkte jag skulle hinna ner på stan vid kl 10 innan jag skulle till avestavallen. Gick upp 8 för jag tänkte att det är väl klart jag hinner på 2 timmar, yeah yeah! 10:20 visade klockan när jag kom ner på stan, snacka om seg! Haha.

Från och med imorgon så blir jag tillfälligt arbetslös, tills det börjar brinna nånstans och när armbågen läkt. Tänkte att jag skulle få bli arbetslös tillsammans med Sofie, men då passar hon på att sticka till Örebro den tönten ;) Så imorgon blir det fika med Carro Dellen, trevligt värre =) Fixa mormors 75-års present lär jag också hinna med.

Bea var förresten här en sväng ikväll, trevligt att träffa henne igen, ses ju inte så ofta nu när hon flyttat till Falun.

Nej nu har jag inget mer att säga, vi hörs!

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0