Jaså du

Men vart tog solen vägen? Det var ju så himla fint igår. Ge oss sommar nu tack, eller en utlandsresa :) Det skulle va naaajs.

Idag ska jag hem till min käre vän Louise och förgylla hennes dag ;) Hon ska bland annat hjälpa mig att hitta något till hennes maskerad så vi kan beställa nångång inom detta århundrade... Det som jag hade spanat in var ju såklart slut, känns som om det var typiskt mig på nå vis.. Haha, men kul ska det bli i vilket fall som helst :)

Nej nu ska jag försöka pallra mig ner och käka lite frukost så jag kommer nån vart menar jag..

♥ Skriv nått!
Postat av: Angelica

Vill du vara modell?
angelicahl.blogg.se/1202828021_vil...ara_modell.html

2008-02-12 @ 16:52:29
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0