Tisdag

Igår fick vi maskeradkläderna! :D Woho, ska bli hur kul som helst! Lousie hade svårt att ta av sig sin gloria när vi skulle ut och vandra....hon tror att hon är en ängel...... ;) vi låter henne tro det! Är lite tveksam till min klänning men jag tror jag tar min studentklänning, huvudsaken att den är vit, men resten av grejorna var goodigood :)

Inte långt kvar tills hon blir gammal ;) inte tills Elina blir gammal heller, tur att det är ett tag kvar för en annan ;P haha.

Nej nu vill jag ha helg, paaaaarty :)

♥ Skriv nått!
Postat av: Looouie

Låter henne TRO det? *pfm* Hörrududu, här tros ingenting. Jag VET att jag är en ängel (a) ;P
Btw, du måste börja va lite snäll mot mig nu när jag blir spritmyndig :P

2008-02-19 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0