ADFK in your heart

Den här söndagen har vart en av de jobbigaste på länge! Men vi hade kul hos Sebastian iallafall, ADFK goes wild ;) Vi är grymma!


Födelsedagsbarnet gömmer sig bakom en av de alla ballonger han fick av oss :)

Sen drog vi till krogen som vaaanligt, blir ju alltid lite tråkigare eftersom alla splittras men men det var skoj, träffade lite kul folk där :) Efter krogen hängde vi kvar på stan ett tag, as usal, sen gick jag hem. Eller ja... Nej vi stannar där.
Men tack för en kul kväll iallafall!

Idag har jag inte gjort alltför mycket faktiskt, spelat mingolf med pappa, Daniel och Adam. Jag började jääävligt svagt och slog till med 7 slag på första hålet, hallå vem kom på minigolf egentligen? Men efter att jag tog tag i mig själv så sopade jag banan med alla, inklusive pappa!! Det händer kanske 1 gång var 5:e år. Jag gick segrande ur striden med 54 slag mot pappas 56 ;) Härlig seger.

Imorgon ska jag jobba, det ska bli skönt faktiskt, 12 timmar imorgon och 12 timmar på tisdag. Får betalt för hela veckan och övernattstillägg trots att vi bara ska till Fagersta ;) inte helt fel!

Nej nu ska jag gå ner till mamma för jag ska sitta i fotbad sen ska hon fixa mina vackra fotbollsfötter... :P

PUSS <3

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0