Haha!

Igår kväll var jag ute och gick med min käre vän Louise, efter att ha dragit igenom alla ämnen som alltid dyker upp så kläcker hon ur sig världens grej! Hahaha! Själva grejen håller vi för oss själva men gissa om jag alltid och då menar jag ALLTID kommer ha det i huvudet. Tack för den ;)

Jaha, idag då? Ska måla klart min spegel men liksom hur lång tid tar det? Ingen som har ett förslag? Ikväll blir det iallafall fika med några vänner, mysigt! :) Och en planerad myskväll imorgon? :) Blir super!

Kanske ska gå ner och försöka äta lite frukost iallafall, kan vara en bra början..

PUSS <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

Haha, det va roligt tyckte jag ;P

Jag längtar tills imorn!! myysigt :) Och tills ikväll såklart ;P <3

2008-07-10 @ 12:12:23
URL: http://skogsmulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0