Lördag

Strax ska jag bege mig ut till Horndal och kika på lite fotboll, lillebror ska vara med A-laget och spela. Ett litet komunderby, spännande ;) haha. Men sjukt varmt är det, tycker synd om dem! Får hoppas att det inte är lika varmt nästa helg när vi har seriepremiär igen...

Laddar även för fullt inför kvällen när Bea ska ha 20 årsfest :) Kommer bli skit kul! Ska hem till Lina först och göra mig iordning där och sen drar vi vidare till Bea. Sen vet jag inte vart vi ska, om det blir krogen eller om det är några som ska till Hedemora, det är ju Daldansen där... Längesen man var där, kan det ha varit 05 senast? Mycket möjligt, men kul hade man då iallafall! Kanske skulle känna sig lite gammal där nu, lillebror var där igår och ska dit idag igen :P Aja det visar sig!

Lär kila,

PUSS <3

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0