Snabba Cash

Har legat och läst Snabba Cash av Jens Lapidus, grymt bra bok! Inte kommit sådär jätte långt men den är svår att lägga ifrån sig. Den kan jag rekommendera!

SItter och väntar på att Elina ska sluta jobba, ska nämligen följa med henne och köpa tapeter. Tror det där kommer bli sjukt snyggt! En turkos tapet med blommor på till vita väggar i köket, en riktig hit! Har för mig att det blir samma blommiga tapet fast i vitt i vardagsrummet/sovrummet? Om jag inte minns helt fel.

Undra om jag kanske håller på att bli sjuk... ont i huvudet och fryser. Det är ju ändå 25 grader ute så man borde ju inte frysa... Det vore så typiskt. Men man får hoppas på det bästa för på lördag ska vi ju fira Jempa som fyllt 18, kommer bli askalas! :)

PUSS <3


♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0