Tisdag

Varför ska jag jääämt göra nånting dumt? Eller onödigt. Ja onödigt beskriver den senare delen av lördagen perfekt. Men gjort är gjort..?

Nu har jag jobbat klart för den här veckan iallafall, men betalt tills på torsdag ;) hehe, de ni. Inte helt fel! Men det är vi värda efter att ha svettats som grisar i 2 dagar! Ujujuj, inte normalt.

Det var landskamp på Avestavallen idag, eller ja, den första av 3 om jag inte minns helt fel? Men Sverige spelade bara idag. U-23 damerna handlade det om. Var där och kikade, vissa var riktigt duktiga! Skottland var mindre bra.. Tror det blev 3-0, vi gick när det var 5 minuter kvar men det lär väl inte ha hänt så mycket mer i guess..

Inatt åker Söder och Stewe till Turkiet, har bara en sak att säga: HA SÅ JÄVLA KUL DÅ..
Men jag åker ju iallafall till Varberg med Elina på lördag, mysigt! Ska bli himla skönt att få åka iväg härifrån i några dagar. Vill ju utomlands också... Men det kan bli lite klent på pengafronten, tyvärr...

Imorgon blir det nog en vända till Kupolen, måste inhandla lite tills på lördag..

Aja, godnatt.

PUSS <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

Vad har du gjoort nu då? :P haha

2008-07-16 @ 08:49:39
URL: http://skogsmulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0