Tisdag

Nu har jag legat ute på gräsmattan sen halv 12 typ... inte likt mig så jag känner mig otroligt stolt, haha. Och det är vaaaarmt! I ett solarium kan man ju ha fläkten på så man nästan fryser...

Blir nog en sväng till Storsjön sen, får se om våran lille hund kanske vill bada. Kan aldrig tänka mig att hon kommer vilja det eftersom det nästan krävs en hel armé när vi ska bada henne i badkaret... We'll see, we'll see.

Bara 3 dagar kvar idag :) okej, kanske lite töntigt med nedräkning, men man fyller ju bara 20 en gång i livet ;)

Imorgon blir det nog en sväng till Västerås, brorsan ska köpa tv så vi ska dit med mormor och morfar och kika, morfor jobbade med sånt där förut.. Och jag skulle faktiskt vilja kika om jag kunde hitta ett par chinos, skulle vilja prova ett par, grymt snygga!

Förresten så har min käre bärbara dator gått sönder.. Nästan så att hela världen går under jag vet :P Pappa skulle be någon kolla på den eftersom garantin gick ut den 19 juni, konstigt att det bara är 1 års garanti på en dator... Men men. Hoppas jag inte blir utan den alltför länge, haha.



:)


PUSS <3


♥ Skriv nått!
Postat av: sofie

eey, jag var också helt förväntansfull för det här med chinos. Det är ju skitsnyggt! Dock höll jag på att garva ihjäl mig när jag såg mig själv i ett par i provhytten på Gina. Besvikelsen var stor! Men jag önskar dig all lycka till att du hittar ett par! Pözzzizaj pårä

2008-07-29 @ 22:27:04
URL: http://bloggsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0