TVÅL

Klickade hem 2 produkter från Eleven.se, ett shampoo från märket TVÅL - Pink cotton candy och en hårparfym från märket Aquolina - Pink sugar. Shampoot är det bästa jag någonsin provat! Slår Toni&Guy med hästlängder, vilket annars alltid har varit mitt favorit shampoo. Det doftar helt fantastiskt, lika så hårparfymen! Kommer definitivt att bli en vana.




Idag så tog jag och mammsen en sväng till Västerås. Var tvungen att köpa en byrå eftersom mina garderober börjar bli överfulla, don't ask me why! Men så iallafall kom vi hem, nöjd med mitt köp så började jag skruva och limma och dona. Tog mig några timmar, men sen så när jag ska lägga på själva överskivan så är det vääärldens repa! Så jag fick ringa IKEA's kundtjänst, tänkte att man iallafall kunde få ta med sig bara den delen och byta men icke! Alltihop ska med, så min kära mamma fick kämpa med att få isär allt igen eftersom jag skulle iväg och jobba på speedwayen.... Som förövrigt alltid är lika tråkigt, men det drar ju in pengar till klubben.
Så min dag kunde ha varit bättre, men men :)

Imorgon har jag inga som helst planer faktiskt, kanske ger mig ut på en långpromenad med vovven! Skönt.

PUSS <3


♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

kom hit får jag lukta på dig ;)

2008-07-09 @ 07:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0