Underbara helg

Helgen är som alltid efterlängtad! Fredagen vart lugn och skön, göras om? :) Kom dock inte hem fören runt halv 5...
Och för en liten stund sen ringde min käre vän Elina, "GODMORGON" va faaan, haha! Nu ska vi tydligen kika på hockey halv 12 och innan det ska jag hinna spela minigolf med pappa. Varför sitter jag här?! Aja jag hinner... :P

Ikväll blir det allt annat än lugnt, vi ska ju som sagt fira våran lilla Jennifer! :) Synd bara att Isabella ringde och frågade om jag ville komma hem till henne ikväll.. Hade vart skit kul att umgås alla vi igen, vi gör inte det så ofta nuförtiden... :( Men det får bli en annan gång, vi lär ju ses på krogen iallafall :)

Aja jag har väl inte tid att sitta här längre...

PUSS <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Emelie

svar: hehe, jag får väl hitta något som sysselsätter mig där då :)

2008-07-06 @ 09:56:26
URL: http://vinblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0