Helg helg helg!

Gud va varmt det är! Och då är inte ens solen framme utan det är bara kvavt, snälla ge mig regn! Okej, förlåt alla semesterfirare men ska det vara varmt så kan väl åtminstone solen vara framme?

Idag är jag inte lika trött som jag varit de andra dagarna, men dock har en hosta kommit smygande... Not good! Förhoppnignsvis blir den inte långvarig.
Ikväll blir det myspys med Sofie och Louise :) Det var längesen så det ska bli trevligt! Och imorn ryktas det om fest? Man är väl aldrig omöjlig som Elina brukar säga... Får ringa henne när hon slutat så vi får ta tag i det här :P

Jaha nu då? Sofie slutar inte fören kl 18...Evigheters evighet tills dess...



Hittade en söt liten bild på mina kära vänner ;)

PUSS <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

Hahaha, omg :P

2008-07-11 @ 16:28:02
URL: http://skogsmulle.blogspot.com
Postat av: Sofie

Söt bild va? ;)

2008-07-11 @ 18:02:10
Postat av: sofie

HAHAHA

2008-07-11 @ 18:51:02
URL: http://bloggsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0