Varberg here we come

Nu är jag mitt upp i allt packande och jag håller på att bli tokig! Först tänkte jag vara smart och ta en sån där väska på hjul men den minsta var för liten och den stora var egentligen inte för stor men det ser lite pinsamt ut... Så nu har jag packat ner det mesta i ADFK väskan, skor och sånt där får jag ta in en mindre väska bredvid... Lovar att jag har tagit med mig 1000 saker för mycket som iallafall inte kommer att användas, varför är det alltid likadant? Hopplöst!

Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag lämnar tonårslivet och blir en vuxen kvinna (?) ehm, ja nästan iallafall... Men fest blir det! ;)

Nej nu ska jag fortsätta så jag inte glömmer något i all fart! Måste ju ändå vara vaken till en 4-5 inatt, ska hämta pappi och dom i Säter...

PUSS <3


du ljuger hela tiden, men det roliga är att jag vet vad som är sant. i slutändan gör du bara bort dig själv kära du...

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0