VARMT

Jag tror jag dööör, vilka dagar det har varit! Jag är inte så mycket för det här med värme... Iallafall inte hela tiden :P Tänkte mest på under tiden man tränar, som både igår och idag. Trodde nästan att vi skulle smälta bort på planen! Men men, man ska väl inte klaga nu när värmen äntligen är här :)

Imorgon fyller min käre vän Bea 20 år! :) Så på lördag blir det världens fest ;)
Men imorgon ska jag, mamma och lillebror ta en sväng till Lager 157 och Falun, löning imorgon :) Blev ett fint klirr i kassan denna månad! Tackar för det.
Blir kanske till att träna med pappa imorgon också, sen skulle jag och mamma hyra film och ha myskväll :) <3

Jag har fortfarande ångest efter förr förra lördagen, stupid me! haha..

Aja, snart blir det SATC :)

PUSS <3

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0