4 juni

Igår var det bal på Star, helt sjukt att det gått ett helt år!! Man längtade verkligen tillbaka :) Alla var skitsnygga iallafall och jag och Elly är grymt nöjda med våran insats till att assistera Jennifer när hon fixade Elinas frisyr ;) haha.

Imorgon blir det fest eftersom det är skolavslutning, vi skulle äga eller hur var det? Haha aja det löser sig.

Nu ska jag iväg till Avestavallen och hjälpa till lite, handikappade som ska spela fotboll och jag ska stå i mål ;) kan inte bli annat än succé!

Puss <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Looui

Hahahaha, what? är du allvarlig? va roligt att se, fan att jag missade ;P

nää men seriöst nu, haha, du är gullig du som ställer upp ;)

2008-06-04 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0