Fredag

Vilken lång dag! Gick upp vid 7 för att skjutsa mamma till jobbet så jag skulle kunna ha bilen till stan. Tänkte att jag skulle ta tag i den där garderobsrensningen som jag skjutit upp så länge. Jag vet inte hur lång tid det tog och hur mkt kläder jag rensade bort, ändå syns det ingen skillnad. Hur är det möjligt? Passade på att möblera om lite också, i brist på annat att göra.

Sofie och jag fixade våra biljetter till P&L idag, ska bli kul :) några andra planer i sommar?

Elina försöker tvinga med mig på hundutställning kl 9 imorgon, haha. Vi får väl se hur det blir med dom planerna. För övrigt så ska lillebrorsan göra A-lagsdebut mot Krylbo så den ska man se innan det bär av på kalas i Säter. En ganska fullspäckad helg. På söndag ska jag spela u-match, min tredje. Det går framåt, höhö.


You've got to live this life you're given.
Like it's the only one you've got.

<3


♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0