Måndag igen..

Jaha då var det måndag igen... Helgen har varit bra, lugnt och skönt. Behövde nog en helg utan alkohol, haha. Var på ju som sagt på 50 års kalas i Säter på lördagen, det var hur trevligt som helst! Kul att träffa alla kusinerna och sen har jag lovat Ullis och brorsan att jag ska komma och hälsa på inom en snar framtid :) När de får sin 4:a skulle jag även få ett eget rum, de ni ;) Började rulla hem mot Avesta vid en halv 4... Pappa kan prata kan jag säga, eller ja. Han systrar också.

Söndag ägnades inte åt så mkt alls, sov bra länge och var allmänt trött hela dagen. Spelade U-lagsmatch på kvällen, min tredje för att vara exakt. Vi vann med 8-0 mot Gustafs :) grattis till oss.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Tagit det lugnt och laddat inför morgondagen. Då blir det jobb i Nås. Kul med den långa bilresan igen? Mja kanske inte. Men vi hade A-lagsmatch idag, vann med 5-0 mot Färnäs, viktig seger om vi vill vara med hela vägen. Och det är väl klart att vi ska?

Godnatt <3

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0