Söndag

Måste ju börja med att säga att In Flames var lätt det bästa på hela torsdagen! Helst sjukt va bra dom var, och vilken stämning! Hel kul dag/kväll som började med picknick på någon liten gräsplätt tillsammans med Sofie, Emil, Emma, Eva och Fia. Mkt trevligt sällskap :) Seen begav vi oss till festivalområdet och satte oss på en uteservering, mysigt! Sen var det ju bara att rusa runt till alla olika scener. Vi såg bl.a. Miss Li, Markus Krunegård, Hardcore Superstars, Jason Mraz, In Flames... Dessutom måste jag ju säga att jag och Eva köpte världens coolaste solbrillor, haha! Helt utan funktion, 150 spänn... Bortkastat? Men när jag kom hem gjorde jag en upptäckt, de säljs på junkyard.se för 249 kr. Fråga mig inte varför...

I övrigt har det inte hänt så mycket alls under helgen förutom 7-manna cupen vi spelade igår, i Sala. Vi förlorade på straffar i finalen men vi är glada och nöjda ändå! :) Har dock haft feber lite tillochfrån under helgen.. Jävla visdomstand! Blir nog tvungen att dra ut denna med, synd bara att det inte är gratis längre..

Men idag fyllde iallafall min moster år så släkten kom hit, vi passade på att fira mamma samtidigt eftersom hon fyller på onsdag. Mamma vart glad över min och brorsans present. 2 biljetter till Ladies Night :) Hon ville ju så gärna åka förra året.

Sovdags!

PUSS <3

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0