Stockholm

Spontana saker är alltid kul! Blir en liten tripp till Stockholm imorgon för att spana in Allsång på Skansen, mysigt! :) Är dock lite nervös inför själva körningen i centrala Sthlm... Varför sa jag att jag kunde köra? :P haha. Tur att vi fick låna Bea's GPS. Men fick nyss höra att de var värdelösa om de inte uppdateras ofta? Bäst för den att den gör det...

Idag tog jag och mamma en lite tripp till Västerås i brist på annat att göra :) Blev lite shopping iallafall, klänning, skärp och en kofta. Lite småsaker sådär! Hann dock inte med IKEA eftersom bror skulle ha skjuts hem från jobbet vid 4. Så vi vågade oss inte ut dit eftersom både jag och mamma kan gå runt där i timmar!

Kanske skulle ta och sova så man orkar med alla töntar hela dagen imorgon! ;)

PUSS <3


♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0