Sverige - Grekland

Idag drar det igång för Sveriges del! Vi kommer invadera Elinas lägenhet, hon sa ju faktiskt inte nej ;). Klart vi vinner?

Nu är alla dessa skolavslutningar över. Gud vad man ville göra om studentdagen! Lätt en av dom bästa dagarna i livet.

Nästa torsdag, midsommarafton och midsommardagen ska jag jobba på Stora Enso, vi ska vara där och fixa lite saker. Och i fredags var jag till Bollnäs och jobbade. Känns skönt att det iallafall blir några dagar, storhelg bland annat, ger ju lite extra pengar!

Om några timmar ska jag iväg till golfbanan med pappa, vi ska ta tag i det där nu. Vi hann ju inte med alltihop förra sommaren. Sen som sagt ska vi invadera Elinas lägenhet, det ryktas om att vissa skulle festa? Eller det kanske bara var Elly? ;) Stackaren som inte fick dricka på hela helgen!! Precis som om livet går under.... ;) Men så går det när man ska hoppa på studsmattan en fredagkväll... ;) Aja vi får se hur det blir med den biten iallafall.

I helgen väntas det 50-års kalas för min faster i Säter, ska bli kul och träffa alla fastrar/kusiner :).  Speciellt dem från Västergötland som man nästan aldrig träffar.

Puss <3

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0