Tisdag

Herregud vad dagarna går fort! Känns inte som om jag hinner med någonting mer än att jobba. Men det blir väl så när vi jobbar 10 timmar om dagen. Men på torsdag är det Peace&Love så då är jag ledig både torsdag och fredag. Kommer bli grymt kul! :)

Tog en sväng på Kupolen idag efter jobbet medans jag väntade på mamma. Gjorde några fynd, bland annat en blommig klänning :) Blommigt har aldrig riktigt varit min grej men vi får väl se hur många gånger den kommer användas, haha.

Spelade min 4:e match igår också. Mot Säter, vi vann med 14-0 så det var väl inte mycket till match egentligen. På lördag har vi tydligen anmält oss till en 7-manna cup, haha! Kan ju inte bli annat än succé eller?

Imorgon blir det mys med lite folk :)

Sovdags så jag orkar jobba imorgon!

Puss och godnatt


♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0