Söndag

Igår var det fest! Var en lyckad kväll måste jag säga. Började hos Elina med Peter, Hampe och Elly sen drog vi vidare till Öhman. När de som hade åldern inne skulle till krogen stannade jag och Elly kvar, kunde ju inte lämna henne ensam :P Vi kollade på melodifestivalen som för övrigt bara blev fiasko, haha. Sen gick vi också ner på stan. Vi hade ett äventyr med en stupränna, vi säger inget mer men det finns bildbevis! Haha.
Kul kväll iallafall :)

Morsdag idag, gjorde frukost till sängen till mamma, det uppskattas alltid.

Annars idag då? Lär väl hålla mig uppdaterad med Elina så jag vet vad som hände igår kväll/natt, haha. Sen blir det till att åka upp på Klockarvallen och kika på fotboll, helt okej söndag.


Puss <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

åh va roligt när du uppdaterar lite mera :) bra, fortsätt så ;)

2008-05-28 @ 12:41:19
URL: http://skogsmulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0