Tisdag 20 maj

Jaha, blir ni nöjda nu tro? Jag menar, det har ju faktiskt BARA gått ca 3 månader sen sist, haha. Ja jag veeet att jag är dålig på detta.

Men det har ju inte hänt sådär jätte mkt sen sist heller, det rullar på som vanlgit för det mesta. Men om någon har lust att starta en brand så jag får lite jobb vore det snällt ;). Har bara gått hemma i 2 veckor men det känns som en evighet! Det finns ju inte alltför mkt att göra under dagen eftersom alla andra jobbar... Men det börjar säkert rulla på med jobb snart igen, det brukar göra det.

Positivit är ju iallafall att jag fått spela min första match sen förra våren (!), i fredags. U-lagsmatch borta mot St.Skedvi och vinst blev det :) nu är jag igång igen!

Härnäst då? Mja händer inte så mkt vad jag vet, haha. Men snart är det helg, fest? Får Elina bestämma så blir det nog så ja, det brukar sluta så. Men vi får se!

Puss <3

♥ Skriv nått!
Postat av: sofie

GRATTIS! haha

2008-05-20 @ 21:58:01
URL: http://bloggsofie.blogg.se
Postat av: Louise

Äntligen! Tack och bock! ;)

2008-05-21 @ 15:41:18
URL: http://skogsmulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0