Torsdag

Klar med en del av altangolvet, tar ju så lång tid! Men men, det blir ju bra när det blir klart.

I övrigt så vaknade jag himla sent idag, halv 12 (!) jag brukar inte kunna sova så länge. Dessutom blir jag så trött om jag sover för länge. Men jag och Louise var iväg till Lillsjön en sväng på förmiddagen. Vi var ju tvungen att prova den där snurrgrejen (har ingen aninog om vad den heter), de finns iallafall en sån på Kolmården. Vattnet var svinkallt, så något dopp blev det inte. För några år sen badade man ju redan i mars för första gången...

Igår spelade vi cupmatch, gick som förväntat. Vi vann, så vi får väl se vilka vi får möta i nästa omgång. Jag undrar hur det gick för Fors mot Hedemora? Skulle va himla kul om Hedemora fick stryk, haha.

Idag fick jag hem morsdagpresenten som jag och brorsan har köpt, jag tror hon kommer bli nöjd ;) Jag tyckte jag var himla smart iallafall, haha.

Yeah yeah, fotbollsträning nästa.

Puss <3

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

åh, vad har du köpt till din mor? jag har ingen aning om vad jag ska köpa :S

2008-05-22 @ 17:27:19
URL: http://skogsmulle.blogspot.com
Postat av: sofie

ladies night dvd:n, hon ville så gärna åka förra året ;)

2008-05-22 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0