Dags för en uppdatering igen då kanske, haha..

Jag vet, jag är FRUKTANSVÄRT dålig på att blogga. Men det känns som om att alla som möjligtvis läser redan vet vad som händer i min händelserika (?) vardag :P haha. Nej men det har ju som sagt inte hänt så mkt sen sist iallafall.... inget av värde skulle jag tro. Helgerna ser likadana ut, man säger att nej nu ska jag tamme fan vara nykter i helgen men det slutar inte så iallafall, av någon konstig anledning? Men idag gott folk, tro det eller ej, jag ska vara nykter! :P kors i taket. Även om det inte lät så igår jag vet. Jag och Sofie hade tråkigt igår så vi gick ner på trapper och drack ett glas vin, sen kom Söder och Spång med lite löst folk ner, det var himla trevligt faktiskt :) bortsett från en liten incident, hoppas det löser sig. Men det måste vi göra om oftare :) Idag fyller faktiskt min käre vän Malin 17 år, grattis till dig :) ♥ så ikväll ska vi käka mat och sådär, trevligt trevligt :) Sen blir det nog stan för mig, möta upp med de små liven som tänker alkolisera sig. Nej nu lär jag ta och byta om, ska strax åka och hämta upp Elly sen blir det stan en snabbis sen ska vi på hälsomässa i Folkärna ;) haha.

Puss ♥


Looking at you, holding my breath. For once in my life I'm scared to death..

♥ Skriv nått!
Postat av: sofie

haha du är duktig du, en kvinna med karaktär ;) men hör av dig ikväll iaf :D och tack för igår! ;D

2008-11-22 @ 11:29:58
URL: http://bloggsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha skoja inte ;) det gör jag och tack själv :D

2008-11-22 @ 15:30:33
Postat av: martan

jag læser, men jag har ingen aning om vad som hænder i ditt liv...førutom bloggen! så håll elden levande, okej? :)

2008-11-23 @ 14:28:39
Postat av: Sofie

martan: jag ska försöka för din skull :)

2008-11-23 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0