Helg igen!

Då var det fredag igen, skönt. Borsett från att jag ska åka till Smedjebacken ikväll och kommer hem imorgon eftermiddag eller nått sånt, trööök! Eller imorgon blir det väl kul, då ska vi ju spela men domarkursen ikväll ser jag inte framemot, en fredagkväll medllan 18-22 liksom? Jag hade hellre vart hemma den saken är klar.

Har nyss vart och klippt mig hos Sofie :) nöjd som vanligt! Blev inte så mkt till förändrig men ändå. Nu ska jag väl ta och kolla igenom packningen en gång till så jag inte glömt nått, vore väl typiskt om jag skulle glömma matchstället.....? ;) haha.

Får se fram emot lördagkvällen istället, för då ska vi ut :) och på söndag ska jag och Sofie beställa nyårsblåsor med tillbehör ;) olala! Får hoppas det sitter bra också, haha. 

Ha en trevlig helg!

Puss ♥ 

♥ Skriv nått!
Postat av: sofie

hell yeeeeeaaah :D

2008-11-28 @ 19:32:20
URL: http://bloggsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0