Måndag

Jag förstår verkligen inte hur jag fortfarande kan vara trött, jag har nämligen sovit nästan 13 timmar i natt. Helt sjukt och inte det minst likt mig, men jag tror jag behövde det den här gången.
Helgen har varit himla trevlig faktiskt. Som sagt i fredags höll vi till på Trapper :)
I lördags var vi ju på den där hälsomässan jag nämnde tidigare, alltså när vi kom dit var det samma saker som vi gjorde med Carina på spa-kvällen med laget, så det kändes liksom lite onödigt att betala för det när vi nyss gjort det gratis? Vi var där och vände iallafall :P
Sen åkte jag hem och slöade lite innan jag skulle hämta upp Elly för att åka vidare till Malin. Väl där gjorde vi tacos och åt kladdkaka och en massa popcorn och jag vet inte allt :S guuud vad trött man blev :P men trevligt hade vi! :) strax före 1 åkte jag in till stan igen, skulle ju möta upp med mina alkoliserade vänner, haha, vissa mer än andra. Gled runt på stan ett tag och skjutsade hem folk i omgångar innan jag fick åka hem. Men fick ju ändå inte sova mer än en och en halv timme, inte för att jag klagar :) men söndagen fick ta del av all trötthet! Var till IKEA med Elly och Malin, det var trevligt :) även om jag inte mådde vidare bra..
Nej nu ska jag bege mig ut och skotta snö så blir nog mamma glad när hon kommer hem från jobbet :) sen väntar en del pluggande också....

Puss ♥

♥ Skriv nått!
Postat av: Hampe

och jag är en av dina alkoliserade vänner eller? haha

2008-11-25 @ 22:09:13
Postat av: Sofie

Hampe det har du heeeelt rätt i ;)

2008-11-26 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0