Dags för en uppdatering!

Efter en hel del nötande från mina vänner igår kväll så blev jag tvungen att uppdatera :P vi hade fest igår, firade Sofie som fyllt 20 år :) det var riktigt roligt! Jag undrar om vi körde några tunak tunak - moves på dansgolvet? Kan inte minnas :P men tack alla för en himla kul kväll :)

I fredags hade vi lagfest med volleybollen också, dock nyktert för min del. Men kul var det, alla vart helt vilda! Haha, och alla dessa frågor Eva och dom hade gjort, fy fan :P galningar.

Jag ser verkligen inte fram emot vad de närmsta 2 veckorna har ett erbjuda. BARA en massa tentaplugg... För att på måndag näst nästa vecka har jag kemitenta, onsdagen matte och fredagen fysik :S alltså... ja, nej jag säger ingenting. Vi kommer äga jag och Fia, typ.

Kanske skulle ta och dra mig ur sängen än en gång, har ju redan vart upp och käkat frukost och sådär, varför la jag mig igen? Hum. Jag ska iallafall åka ner till pappas jobb och skriva ut lite papper sen blir det plugg med Fia, yeeey!

PUSS ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0