Tentaplugg...

Ja det är ju himla roligt, jag menar vem vill inte spendera hela dagarna på att läsa kemi, fysik och matte? Alltså... nej det finns inte ord att beskriva hur tråkigt det är just nu. Men jag har ju inget annat väl, tenta i alla 3 ämnena nästa vecka, woho! Men jag är inte bitter...

Men till helgen ska jag iallafall åka till Härnösand och Sundsvall och spela volleyboll. Bo på hotell och grejer, skönt att komma iväg :) (men kemiboken har tyvärr en given plats i väskan...)

Förresten, vad är det som händer i den här stan? :S 2 st på mindre än en vecka... tragiskt!
Vila i frid Robin! Tänker på dig...

Nej jag har inget vettigt att säga nu överhuvudtaget.

Godnatt, puss ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0