Torsdag

Är nyss hemkommen från en runda på stan. Började med en fika med min kära Loui som för övrigt åker till Austrailen imorn, kul för henne........... ;) haha nej men lite avis får man ju vara, kommer sakna dig! Men tiden går nog fort :) Sen gick vi en vända på stan, vilket är fort avklarat sen kom min käre mor ner på stan och ville att jag skulle gå ett varv till. Det slutade med att jag blev lite fattigare eftersom jag hittade en fruktansvärt snygg Friis&Company väska ;) haha. Men fick halva i påskpresent :)
Lär väl ta och hoppa in i duschen snart skulle jag tro, ska hem till Carro sen och träffa lite folk som kommit hem nu när det blivit påsk :)

Puss ♥


Åhh vad jag tycker om dig! (: ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0