Söndag och slut på helgen

Jag är helt slut! Och ändå så sov vi  till 12 imorse, eller imorse kanske inte är rätt ord men iallafall :P men det är någon som har vänt på mitt dygn ;) Helgen har vart lugn och skön. Kikade på Sverige - Danmark igår, vad hände liksom? Aja jag tror jag lyckades med min tacolasagne iallafall? Haha.
Idag har det inte hänt mkt vettigt faktiskt, vi var iväg till Fors och kikade på fotboll, det gick inte så bra för dom heller tyvärr. Sen hem och bara slappat, var förbi Sofie en sväng också för att kolla hur hennes gårdag varit :) Gangsta girl! Hahaha. Imorgon ska jag börja jobba igen! Huuuuuur bra som helst, får se hur länge det håller i sig denna gång, hoppas på länge så att vi kan komma iväg! :) ♥ Kan bli så att dom skickar mig till Mora den här veckan.. Hm, passar ju iofs ganska bra den här veckan och det ger ju lite mer pengar men det är inte så kul att jobba borta alla gånger, men men. Hellre det än ingenting!

Nej om man skulle ta och sova snart så man kommer upp imorgon!

Puss ♥


♥ Skriv nått!
Postat av: Sofie

gangstah mothafuckah! hahah

2009-06-08 @ 21:44:01
URL: http://bloggsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0