Dags igen kanske?

Haha tänkte göra ett nytt försök till att blogga men vi får väl se hur länge det håller i sig ;) Imorgon ska jag klippa mig och färga ögonfransarna hos min käre vän Sofie! :) Kanske skulle överraska med en snaggning? ;) Då vet jag en som blir överlycklig, haha! Nej men det blir väl ingen större förändring kan jag tänka mig. Dessutom bör mina paket komma imorgon, har beställt lite smått och gott ;)
Nu vill jag ha helg! Louise har ju kommit hem från Norge :D så det ska firas på lördag! ;) Trevligt värre!

Nej nu ska jag kika vidare på tv en stund, får väl se hur många veckor det tar innan det blir en uppdatering igen ;)

Puss ♥



Christoffer

♥ Skriv nått!
Postat av: Anonym

haha YEEY it's a miracle!! sooom jag har tröttnat på ditt förra inlägg efter mina dagliga visiter här ;) haha. Snaggning låter väl som en ypperlig idé? ;)

2009-03-18 @ 22:54:57
Postat av: sofie

haha det var jag som skrev det förra....

2009-03-18 @ 22:55:22
URL: http://bloggsofie.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-18 @ 22:58:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0