Lördag

Fy satan va kallt det är alltså, jävla väder..... Men man får väl skylla sig själv, inte direkt nån som tvingar en att kolla på fotboll. Skogsbo vann iallafall, så kan det gå! Och nu börjar jag bli lite irriterad alltså :O kan man få resultatet från mattetenran nångång?! Så man får veta hur dålig man var :S bläää..  Nej lite positivt tänkande kanske? Försöka duger.

Nej nu ska jag ta ett varmt bad och tina upp kroppen lite, ingen idé att åka ner och kika på våran match, då blir jag väl aldrig varm igen :S

Puss ♥


Du är bäst ♥

♥ Skriv nått!
Postat av: Louise

Ååh, skönt med bad. Det är fan det enda jag saknar från Tromsö, badkaret ;P

2009-03-28 @ 17:14:41
URL: http://confession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0