Måndag

Äntligen måndag? Mja, kanske inte. Helt galet trött när jag vaknade imorse, ändå somnade jag inte speciellt sent. Wierd, ska iallafall ta tag i matten snart, bra mkt skönare att göra allt på en gång annars vet jag ju hur det blir, "äsch då, det där kan jag göra imorn det är ju inte så mkt kvar" jo tjena att man gör :S Sen tänker jag vara snäll mot mor och diska innan hon kommer hem från jobbet. Ser ut som hej kom och hjälp mig där nere.. Annars idag då? Blir ingen träning eftersom smartskaften har lagt in jobb åt oss ikväll, under träningstid. Men det är det väl värt om vi slipper betala träningslägret! Vi får se vad som händer under dagen helt enkelt. Nej nu ska jag göra lite nytta.

Puss ♥

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0