Snart helg!

Efter lite påtryckningar från diverse håll så är jag tvungen att blogga idag igen, 2 dagar på raken måste nästan vara nytt rekord ;) grattis till mig. Inte för att jag har något intressant eller vettigt att skriva.. Som vanligt var jag nöjd när jag gick ifrån Sofie idag, syntes iofs knappt att jag klippt mig men iallafall ;) Sen blev det en sväng ut på landet där jag ägde både på fotboll, snöbollskrig och poker, alltså man är ju för grym... ;) Träningen gick väl sådär, tråkigt och kallt, men men det måste ju vara så ibland också.
Imorgon ska jag åka till Valbo en sväng med Elina och Hampe, spendera lite pengar, vilket jag faktiskt är riktigt bra på, haha. In en vända på systembolaget också, jag och Sofie ska göra riktigt goda drinkar på lördag! Mums :D Match på söndag dock... Men det är smällar man får ta, den börjar inte fören kl 16 så det är lugna gatan ;)

Nej vi hörs väl, puss ♥


Christoffer (loffa bara för att jag måste...) ♥ höhö ;)

♥ Skriv nått!
Postat av: Looouie

Supa mig under bordet?! höhö, försöka går ju alltid. Vi får väl se vem som ligger under bordet först ;P

2009-03-20 @ 13:48:58
URL: http://confession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0