Söndag!

Den här söndagen har varit låååång, det finns liksom inte så mkt att göra? Var iallafall inte speciellt sliten imorse men trött. Det var trevligt igår, vi var hos Adam, var väl tänkt att vi skulle se fotbollen men den började ju så sent så vi såg bara första halvleken. Sen drog jag och Fia iväg lite tidigare än alla andra, vi gick till American och satte oss där. Pratade med lite folk som kom och gick och vips så var klockan 1! Tiden gick så himla fort. Sen kom Christoffer och hämtade mig så åkte vi hem till honom :) Han körde hem mig runt 14 idag så sen dess har jag inte gått nånting alls, rastlös!! Skulle ju kunna plugga matte iofs men nej, inte på en söndag... Så nu har jag bunkrat upp med en massa frukt och gjort en smoothie och lagt beslag på soffan, tänker inte rör mig härifrån heller :P haha. Nej nu ska jag se Vårt bröllop i era händer, har icke tid med detta! :P

Puss ♥


Christoffer ;) ♥

♥ Skriv nått!
Postat av: Sofie

synd att jag har vart som en jävla zombie idag annar hade vi kunnat lekt ;)

2009-03-29 @ 22:38:04
URL: http://bloggsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0