Tisdag!

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt måste jag säga. När Christoffer hade åkt hem tog jag mig i kragen och gjorde klart all matte för denna veckan. Riktigt stolt över mig själv måste jag säga ;) Men vad ska jag göra resten av tisdagen? Hum.. inget bra på tv ikväll heller. Yeah yeah det visar sig!
Lördagskvällen var riktigt trevlig, en massa skvaller och annat tjejsnack hos Louise ;) Vi hade en hel del att ta igen! Mkt mkt trevligt.
Har inga större planer för denna veckan faktiskt, en fika med Sofie och Louise men vet dock inte när? Kanske imorgon? :P Det visar sig :)

Nej ska nog lägga mig i sängen och glo på några avsnitt av SATC, höööörs!

Puss ♥ 

♥ Skriv nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0